Avatar billede jandahlerup Nybegynder
02. marts 2014 - 11:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hvormange selvstændig vinduespudser findes der i danmark?

Hej alle.
Jeg er ved at lave en undersøgelse om hvor mange selvstændig vinduespudser der er i danmark.
Det ville være godt hvis jeg kan se hvormange ansatte de har.
Avatar billede madklub Guru
02. marts 2014 - 12:01 #1
Avatar billede jandahlerup Nybegynder
02. marts 2014 - 12:09 #2
Jaa det var nu ikke lige det jeg hade forstille mig. Hvis der ikke kommer nået beder får du selvfølge point. :-)
Avatar billede chrisrj Forsker
02. marts 2014 - 12:12 #3
Find ud hvilken fagforening(er) de bruger og spørg dem.
Avatar billede jandahlerup Nybegynder
02. marts 2014 - 12:58 #4
Det er ikke alle selvstændig vinduespudser der er i en fagforening.
Så den går ikke :-(
Avatar billede chrisrj Forsker
02. marts 2014 - 13:10 #5
Så find dem der ikke er på cvr.dk
Avatar billede madklub Guru
02. marts 2014 - 13:11 #6
Du kan også søge på cvr.dk
Søg på efter pudser og polerer
Avatar billede jandahlerup Nybegynder
03. marts 2014 - 13:58 #7
Hvordan søgen man efter en brancher på CVR.dk?
Avatar billede kagemanden701 Nybegynder
06. marts 2014 - 19:10 #8
Tror det er mildest talt umuligt :-)
Avatar billede kitekat777 Nybegynder
25. januar 2015 - 22:02 #9
Mener du kan se det hos NN Markedsdatas men det koster for at få inblik i deres database og så vigtig er det vel heller ikke at vide for dig.

Jeg ved dem der har den side her http://www.vinduespudser-kbh.dk/ de har brugt NN Markedsdatas måske du kunne høre dem..
Avatar billede MikeB123 Praktikant
01. juli 2018 - 11:04 #10
Det er en mulig hed at benytte Markedsdatas portalen der kan du få et godt indblik.
Vi brugte Markedsdata til at tjekke hvor mange rengøringsfirmaer der var i Århus.
Vi har selv dette <a href="http://www.rengoeringårhus.dk/">website</a> og os kan du nemt finde ved brug af portalen
Avatar billede Casper Praktikant
21. juli 2020 - 13:47 #11
Prøv at tag fat i nogle fra https://vinduespudser24.dk - de har kontakt til en del vinduespudsere og kan måske hjælpe :)