Avatar billede krk Nybegynder
04. marts 2014 - 14:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Font på mobil problemer

Hej
Jeg her lidt problemer med fonten på et responsive website.
Fonten bliver vist med forskellige størrelse på sitet.
Jeg kan simpelhen ikke finde problemet i min css fil, men har fundet ud af at når jeg indsætter html{-webkit-text-size-adjust: none;}, så løses problemet.
Jeg ved bare ikke hvad dette betyde "html{-webkit-text-size-adjust: none;}". Er der nogen der kan forklare mig det og er der andre der har haft dette problem?

På forhånd tak
Avatar billede krk Nybegynder
19. marts 2014 - 09:21 #1
Lukker
Avatar billede krk Nybegynder
19. marts 2014 - 09:22 #2
x