Avatar billede Jens-Hansen Praktikant
04. marts 2014 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke både og: Mobilt bredbånd + router til lokalt netværk

Hvorfor kan jeg ikke have forbindelse til nettet (Oister bredbånd med USB-pen), når min router er tændt?
Routeren bruger jeg kun til trådløs forbindelse til min wi-fi printer.
Begge dele fungerer hver for sig, men når begge er tændt, får jeg "Denne side kan ikke vises" ved forsøg på at gå på nettet, mens printeren snildt kan bruges.
Nøjagtigt samme problem med konens stationære, som har wi-fi.
Avatar billede Blueeyez Mester
05. marts 2014 - 09:33 #1
Fordi begge enheder er til internet og du kan kun bruge 1 af gangen. En mulighed er at bruge en 3g router og koble den foran nuværende router og derved er der internet og adgang til printer på samme tid :)
Avatar billede Jens-Hansen Praktikant
05. marts 2014 - 10:11 #2
Mange tak for svaret Blueeyez.
Det kaster lys over sagen for os. :)
Avatar billede Blueeyez Mester
05. marts 2014 - 15:07 #3
Hvis du så lige laver et spørgsmål og spørger hvordan man benytter eksperten.dk så er jeg sikker på du vil blive en del klogere ;)

Blot behold points denne omgang - afmelder overvågning af dette spørgsmål!