Avatar billede WoM Nybegynder
05. marts 2014 - 13:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Labtop Dvale virker ikke ved kukning ag låget - hvor er "dvalelågkontakten"?

Hej,
ved min Siemens AMILO PI1505 har jeg aktiveret dvale ved lukning af låget under strømstyring, men det virker ikke. (Manuel dvale Fn+F1 virker, som det skal)
Jeg har læst en lign. indslag under FAQ her i databasen, som giver dog ikke svar på mit problem.
Ved skærmhængslet er der på tastaturpladen en lille gummistift, som jeg synes bliver trykket ned, når låget lukkes, men en manuel nedtrykning af denne gummistift har ingen effekt.

Hvordan skal det virke? Er dette "dvalelukkekontakten"?
Eller er der en anden form for kontakten til denne funktion?
Findes der et trik, for rettelsen af denne nu opståede fejl?
Vh  WoM
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2014 - 14:33 #1
Er det dvale i strømstyring med strøm og med batteri du har valgt? der er flere muligheder på min er der 6 steder der kan ændres.
Avatar billede WoM Nybegynder
05. marts 2014 - 22:36 #2
Hej Silbidor. Ja, det har jeg. Har du et forslag?
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2014 - 06:40 #3
På batteri står min til slumre og med strøm fra net dvale, i de nederste felter, de 4 andre står til slumre.
Avatar billede WoM Nybegynder
06. marts 2014 - 12:04 #4
Hej Silbidor. Tak. Dette er ikke problemet. Jeg er fortrolig med alle disse indstillinger, hvilke jeg har brugt i årevis.