Avatar billede syswatch Novice
05. marts 2014 - 18:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CSS bliver overstyret på en måde

Hejsa...
Er ved at tilrette et tema til en Prestashop, og har fået det hele på plads via CSS, men en enkelt knap vil bare ikke ændre skrift farve. Har sat farven til hvid, men den bliver ved med at være grå.
Har via Firefox Inspector set at CSS bliver loaded på knappen, men Inspector sætter en streg hen over farven ??? Hvorfor gør den det ?
Det er lige som om lige netop den linie bliver disabled ! Argh...
Det virker på ALLE andre knapper på siden.

Se billede her:
http://imageshack.com/a/img69/5452/q7qc.jpg

Håber nogen kan hjælpe mig videre....
Avatar billede madslundholm Novice
05. marts 2014 - 18:24 #1
Prøv at skrive color: #fff !important;
Avatar billede anri Novice
05. marts 2014 - 18:54 #2
Led efter den color attribut der ikke er overstreget, så ved du hvad der overstreget din css.
Avatar billede syswatch Novice
05. marts 2014 - 21:26 #3
Mads: Det hjalp at sætte !important efter :-) Tak