Avatar billede balls Nybegynder
10. marts 2014 - 10:07 Der er 2 kommentarer

menneskehandel

jeg har om menneskehandel og slavere i min projektuge, men menneske handel findes stadigvæk idag, så ville lige spørge om der er nogen der kan forklare mig hvordan det stadig findes? alså der sker meget menneskehandel idag.
TAK;D
Avatar billede claes57 Ekspert
10. marts 2014 - 11:20 #1
Det er fx børn, der sælges som/til adoption mod forældres vilje, og så prostitution, hvor kvinder er solgt af typisk deres familie til bagmænd, der så fragter dem til andre lande.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. marts 2014 - 13:43 #2
Ellers søg på trafficking.