Avatar billede tkanto Praktikant
11. marts 2014 - 10:30 Der er 1 løsning

Denon AH-D340 eller Beats by Dr. Dre Monster Solo HD

Hejsa.

Jeg står og skal investere i nye hovedtelefoner, og har pt. fundet to interessante, nemlig:

Denon AH-D340: http://www.denon.co.uk

Beats by Dr. Dre Monster Solo HD: http://www.beatsbydre.com

Jeg har prøvet begge og kan få dem begge til ca. samme pris (omkring 1.000 kr.). Jeg synes ikke nogen af dem sidder bedre end den anden.

Jeg vil nok mest komme til at bruge den "on-the-road", dvs. i bus, osv. Jeg har erfaret at diskantet er kraftigere i Denon'en, men er i tvivl om det er noget jeg kan komme til at nyde godt af, når jeg skal tage højde for andre også. Umiddelbart virker Denon'en nemlig som en smule mindre lydisoleret end Beats.

Men hvad ville I anbefale, når det er sådan de skal bruges? Og er der nogen jeg har overset omkring samme prisklasse og samme kvalitet?
Avatar billede tkanto Praktikant
25. juli 2014 - 16:28 #1
Endte med at købe Denon AH-D340 og er glad for dem :)