Avatar billede zeekie Nybegynder
13. marts 2014 - 09:59 Der er 4 kommentarer

Råd til valg af Exchange udbydere til praktiserende psykiater

Hejsa derude

Min far, som er praktiserende psykiater, har fornylig brændt en HD af, i sin bærbarcomputer.
Ved hjælp af et datarecover firma, fik vi vores data tilbage.

Hans patient database/program er en fjernopkobling til en server i København, så det er ikke problem.
Men hans Exchange/Outlook, er derimod et stort problem, da dette "KUN" ligger på hans HD.

Så jeg sød råd og vejledning, til den bedste løsning til at få lavet en aktiv backup af hans Outlook. Og som jeg har læst mig til tilbyder TDC og forskellige andre firmaer en sådan løsning som den.

Men jeg vil meget gerne høre jer, om I har nogle gode råd eller ideer til, hvem der er de bedste til det på området.
Og meget gerne om de har en Erhvervsafdeling.

Med venlig hilsen

Kasper
Avatar billede chalde Seniormester
13. marts 2014 - 10:26 #1
Med eller uden persondata?
Avatar billede Novice-1 Seniormester
13. marts 2014 - 14:18 #2
fandt lige denne side hos www.spywarefri.dk
men har ingen erfaring selv og ved ikke noget om kapacitet og den slags
http://www.spywarefri.dk/search/5324f7bb8ce745bbb0846da90e9c1012/
Avatar billede zeekie Nybegynder
13. marts 2014 - 19:57 #3
Det er med persondata.

Han skriver mails hver eneste dag til sine patienter, så det skal være MEGET sikkert, men også gerne hvor supporten er god. :)
Den behøver ikke være i top, men god. :)
Avatar billede juleulven Nybegynder
28. juni 2014 - 16:32 #4
Gmail til firmabrug ... burde være ganske fint.

https://www.gmail.com/intl/en/mail/help/work.html