Avatar billede damkilde Nybegynder
14. marts 2014 - 13:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skrift utydelig og flimmer på skærm

Min gl. Com . Som har xp er begyndt at være utydelig og flimmer på skærmen. Jeg har prøvet en anden com. Og der virker skærmen fint nok. Så det er min computer der er ved at stå af. Jeg har gjort den rent for støv, jeg har tjekket alle kabler ....kan det være mit grafik kort der er ved at stå af. Det er ikke hele tiden den er utydelig. Jeg har også prøvet at sætte skræmopløsningen ned, lige meget hjalp det. Glæder mig til at høre et BYD på hvad det kan være. Mine øjne er godt trætte af det flimmer.
Avatar billede richardjensen Seniormester
14. marts 2014 - 13:53 #1
Det ligner et stik,der ikke giver sikker forbindelse.
Avatar billede kimsand Nybegynder
14. marts 2014 - 15:15 #2
Hej Check lige om dit grafikkort sidder ordentligt i slotten.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2014 - 15:48 #3
denne her sladrer måske for dig

http://www.passmark.com/products/bit.htm

hent standard edition

se bort fra fejl på cdrom drev hvis du intet har i det
Avatar billede damkilde Nybegynder
15. marts 2014 - 20:39 #4
Tak for alle svar. løsningen var at skifte skærmindgang på com.
Så Richard du havde ret.
Men jeg kan nu ikke finde ud af at give dig point ? Det ser ud som om at det kun er kimsand jeg kan give point ?
Avatar billede richardjensen Seniormester
15. marts 2014 - 22:50 #5
Her får du også et svar fra mig,- så du har 3 at vælge mellem !
Men du må gerne forkaste - jeg er ikke pointjæger !
At du fik løst problemet anser jeg for det væsentligste.