Avatar billede damkilde Nybegynder
14. marts 2014 - 13:21 Der er 2 kommentarer

Flytte handlinger i photoshop fra en com til anden

Kan ikke finde  ud af om det er muligt at flytte mine handlinger i photoshop fra en com. Til photoshop på en anden com. ? Det er fra cs2 til cs6 ?
Avatar billede prodic Mester
14. marts 2014 - 13:43 #1
Hvis du med "handlinger" mener det der i UK-versionen hedder Actions, så er det muligt at gemme dise handlinger/actions som en .atn-fil og derefter loade dem ind i CS6.

Hvorvidt actionen virker afholder helt af dens konkrete indhold. Der er sket en smule siden CS2, men alt bør jo kunne genskabes i en ny handling/action.
Avatar billede damkilde Nybegynder
15. marts 2014 - 20:41 #2
Ja sku. Jeg googlede lidt og vups. nu virker begge com. med Photoshop. Tak