Avatar billede elmoe Juniormester
16. marts 2014 - 15:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl under generering af assemblies i Visual Studio. Reference assembly does not have a strong name

Jeg har inkluderet nogle assemply's fra Google fordi jeg ønsker at lave en integration til Google Drive i Visual Studio 2013. Jeg får disse fejl når jeg forsøger at lave et build af mit program:

Error    5    Assembly generation failed -- Referenced assembly 'Google.Apis' does not have a strong name
Error    1    Assembly generation failed -- Referenced assembly 'Google.Apis.Auth' does not have a strong name
Error    3    Assembly generation failed -- Referenced assembly 'Google.Apis.Auth.PlatformServices' does not have a strong name
Error    4    Assembly generation failed -- Referenced assembly 'Google.Apis.Core' does not have a strong name
Error    2    Assembly generation failed -- Referenced assembly 'Google.Apis.Drive.v2' does not have a strong name

Hvis jeg søger efter fejlen får jeg at vide, at det er fordi min assembly ikke er signeret. Jeg har fundet nogle guides til at signere min assembly, men har ikke haft success med det. Jeg har ikke brug for et link til en tutorial på nettet, men brug for en simpel guide i hvad jeg skal gøre for at signere hver assembly (f.eks. Google.Apis.Drive.v2). Jeg håber I kan hjælpe.
Avatar billede bvli Praktikant
19. marts 2014 - 09:29 #1
Jeg tror nærmere det drejer sig om, at du rent faktisk strongnamer dine egne assemblies. Strong named assemblies kan ikke referere ikke-strong-named-assemlies.

Hvis Google.Apis.* assemblies ikke er strong named, men dine egne er, vil du få den fejl.

/B
Avatar billede elmoe Juniormester
19. marts 2014 - 19:45 #2
Tak for svar bvli. Hvordan kan jeg da så undgå at strong-name mine assemblies så jeg kan få fejlene væk? :-)
Avatar billede bvli Praktikant
20. marts 2014 - 10:00 #3
I project properties - fanebladet "signing". Fjern flueben i "Sign the assembly".
Avatar billede elmoe Juniormester
20. marts 2014 - 23:10 #4
For pokker da! Det virker jo. Tusind tak for hjælpen bvli :-)

Skriv meget gerne et svar så du kan få points.
Avatar billede bvli Praktikant
21. marts 2014 - 09:15 #5
Velbekomme :)