Avatar billede Roneklindt Novice
16. marts 2014 - 16:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SSD og HDD

Jeg har nu monteret min nye SSD, slettet alt var der var på min HDD og instaleret mit styresystem (Win7 home) på SSD.

Men når jeg går ind i "Computer" er der kun min SSD (C:)

Hvordn gør jeg så jeg også kan se min HDD?
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. marts 2014 - 16:03 #1
Hvad hvis du går ind i Disk håndtering?

http://pcsupport.about.com/od/windows7/ht/disk-management-windows-7.htm

Kan du se disken der ?
Avatar billede bumble Praktikant
16. marts 2014 - 16:06 #2
Højreklik på 'Computer' og tryk administrer. Gå ned under dischåndtering, og find din disc. Prøv dig frem, jeg tror 'Opret simpel diskenhed' vil fungere fint. Men jeg kan ikke selv teste det lige pt. og kan derfor ikke give dig specifik besked.

ADVARSEL: Du sletter alt der ligger af data på din disc når du opretter en ny, fordi bagefter skal den formateres, hvis du har informationer på den der skal gemmes, skal du først have det klaret.
Avatar billede Roneklindt Novice
16. marts 2014 - 16:18 #3
Der er den ikke  ..

Husker jeg engang havde ligende problem.
Der gik jeg ind og gav den disk jeg ikke kunne se et bogstav.

Men husker ikke hvordan, da det er længe siden.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2014 - 16:26 #4
Er begge diske synlige i BIOS?
Avatar billede Roneklindt Novice
16. marts 2014 - 16:31 #5
ja, jeg kan se dem begge i min bios :)
Avatar billede Roneklindt Novice
16. marts 2014 - 16:53 #6
gik i Bios og trykkede enable..
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2014 - 16:55 #7
Flot...