Avatar billede samanie Juniormester
19. marts 2014 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

geninstallation af windows 8

Hej eksperter:)

Mit problem er at når jeg vil fjerne alt of geninstallere windows sp siger den bare at jeg skal indsætte medie? Hvorfornet medie?

På forhond tak:)
Avatar billede samanie Juniormester
19. marts 2014 - 21:09 #1
Har flere gange prøvet med cden med windows 8 på men det virkede ikke?
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2014 - 21:13 #2
Windows 8 service pack? sådan en findes jo ikke.
Vil du geninstallere windows 8?
Hvis det giver problemer, så oveskriv den partition hvorpå windows ligger, med Killdisk: http://how-to-erase-hard-drive.com/
Avatar billede samanie Juniormester
20. marts 2014 - 19:06 #3
Har selv fundet ud af det men du må gerne få pointne:))
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2014 - 19:13 #4
Ok, det var jo godt. Jeg samler ikke på point, så den beholder du selv:-)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2014 - 12:03 #5
Hej igen. Så  lige nogle gamle spørgsmål igennem.
For at få dine pointigen, er du nød til at lægge et svar, som du efterfølgende accepterer:-)
Avatar billede samanie Juniormester
03. april 2014 - 17:35 #6
Point:))