Avatar billede bjk87 Novice
21. marts 2014 - 15:36 Der er 12 kommentarer

Bluetooth headset

Hej

Jeg har købt en bluetooth øresnegl som jeg gerne vil bruge som min primære lydenhed på PC'en.

Jeg har Win pro 7 32bit sp1

PC: HP Elitebook 8530w mobile workstation.

Der var ingen installations cd med produktet, så jeg satte enheden til søgbar, fandt den under bluetooth enheder og angav pardannelses koden hvorefter windows begyndte at installere driverne til den. Helt fint, og jeg har sat flueben i alle 3 felter under bluetooth indstillinger: bluetooth AV, Bluetooth hands free og Bluetooth headset.

Men jeg kan ikke vælge bluetooth headset under afspilningsenheder.

Dog kan jeg se under enhedshåndtering at der er et udråbstegn under ekstern bluetooth-enhed. Jeg højreklikker og vælger opdater driversoftware og får meddelelsen at den bedste driversoftware til enheden allerede er installeret. Hmpf.

En eller nogen som kan hjælpe mig videre?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2014 - 23:23 #1
for vi kan hjælp dig bliver vi nød til at vide lidt om din pc altså pc model systemet og udgave 32-bit eller 64-bit og så lige SP pack
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2014 - 07:53 #2
Jeg har Win pro 7 32bit sp1
værsgo Rasmus

jeg er kun med på en lytter fordi jeg selv skal have en til min sony telefon
Avatar billede MADOlsen Forsker
24. marts 2014 - 09:34 #3
#1 Læs lige spørgsmålet en gang til - især disse linier:

Jeg har Win pro 7 32bit sp1

PC: HP Elitebook 8530w mobile workstation.
Avatar billede bjk87 Novice
24. marts 2014 - 10:06 #6
Tak for jeres svar.

treatmenice - Den driver har jeg installeret og haft gen-installeret, men stadig uden held.

Forstår bare ikke hvorfor den står sådan under enhedshåndtering når windows siger at driveren(e) er klar til brug og bliver installeret fint !?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2014 - 10:37 #7
Avatar billede bjk87 Novice
24. marts 2014 - 11:02 #8
"This program cannot upgrade your software. Please contact the manufacturer of your bluetooth device for support"
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2014 - 12:44 #10
hvad er det for et sæt

du kunne måske finde noget nyere software på deres hjemmeside

??????
Avatar billede bjk87 Novice
24. marts 2014 - 13:44 #11
Avatar billede bjk87 Novice
28. april 2014 - 10:57 #12
treatmenice, vil du smide et svar?