Avatar billede nissen2630 Novice
22. marts 2014 - 21:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billede til poster/wallpaper - mange A4 ark

Skulle der være en der kender et link til at konvertere en alm. billede til et kæmpestort billede der printes ud på mange A4 ark
Avatar billede kurtba Ekspert
22. marts 2014 - 21:31 #1
Det kan følgende gratis program hjælpe dig med
Easy poster printer
http://www.gdsoftware.dk/products.aspx

Kurt
Avatar billede nissen2630 Novice
22. marts 2014 - 21:37 #2
Det er en mulighed...Men ved der findes en online tjeneste der kan gøre det samme..De har et hav af effekter og andre spændende tools... Kan bare ikke huske hvad det hedder.

Så jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu :-)
Avatar billede kurtba Ekspert
22. marts 2014 - 22:07 #3
OK. Men det var ikke det du spurgte om. Du skrev ikke noget om, at der samtidig skulle ske billedbehandling.
Evt. kan man jo  bare lave de ønskede ændringer i billedet først inden man laver det klart til udprint, idet der jo findes masser af gratis programmer til at lave billedbehandling.

mvh

Kurt
Avatar billede nissen2630 Novice
22. marts 2014 - 22:13 #4
Smid et svar...Det kan lige det jeg har behov for :-)
Avatar billede kurtba Ekspert
23. marts 2014 - 02:22 #5
OK
Avatar billede nissen2630 Novice
23. marts 2014 - 06:39 #6
Du må lige smide et svar og ikke en kommentar hvis du vil have point  :-)
Avatar billede kurtba Ekspert
23. marts 2014 - 23:20 #7
OK. Er ligeglad med point og ser først nu, at der er forskel på svar og kommentarer. Så har jeg også lært noget.