Avatar billede amfro Nybegynder
23. marts 2014 - 17:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webtv hos yousee

Verimatrix ViewRight ceashed er det svar jeg får når jeg åbner webtv på min PC. Det går fint på min Ipad.
Er der nogen der har en løsning.
Yousee oplyser at det er grafikkortet der ikke er korrekt installeret, men det er opdateret.
Hilsen amfro
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2014 - 17:37 #1
det er veri-dimsen, der er gal. Det kører ikke hos mig lige nu i chrome, ie, firefox.
ie låser bare, firefox med fejl på siden, genindlæs den, mens chrome viser verimatrix crashed.
Avatar billede amfro Nybegynder
23. marts 2014 - 19:29 #2
Øh ja måske. Hvordan kan jeg genindlæse?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2014 - 19:53 #3
den kan man ikke - F5 opdaterer siden (det er det, der menes) men det hjælper ikke et hak hvis veri-dimsen er defekt eller ikke har forbindelse til yousee pga en fejl i deres kode.
Der er kun at klage til yousee højlydt.
Avatar billede amfro Nybegynder
23. marts 2014 - 21:08 #4
Jeg har klaget meget højlydt. De påstår det er min pc det er galt med.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2014 - 21:21 #5
De har også en side på Facebook. Der er de mere til at svare rigtigere da mange læse deres svar.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2014 - 09:53 #6
Det hjælper ikke med facebook. De flytter indlæg fra siden til direkte samtale, så andre ikke kan se det. Men i går fik jeg "Vi havde desværre en generel fejl på web-tv i går aftes, og vi beklager de gener fejlen medførte.

Daniella"
Som om det var lavet. Det virker stadig ikke hos mig.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. marts 2014 - 16:17 #7
Så er yousee.tv kørende igen. Helt uden at min pc blev ændret, så det kan altså ikke være en fejl hos bruger/mig.
Avatar billede amfro Nybegynder
22. juni 2014 - 16:29 #8
lukker her. Mit problem kan vist ikke løses.