Avatar billede experten Nybegynder
01. april 2014 - 08:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kurser for en IT-Supporter

Hej eksperter,

Jeg er it-supporter og har fået et budget på omkring 20.000 kr. til kurser.

Jeg har kigget rundt på forskellige sider, men jeg er godt nok i tvivl om hvad der vil være smartest at vælge.

Er der nogen af jer der har nogle gode forslag til hhv. kurser og kusussteder?

Jeg har haft kig på et kursus/certifikat til Office 365 da jeg har set at flere og flere virksomheder efterspørger supportere der har erfaring med dette. Og man kan lige så godt være forberedt til den dag man søger nyt job :)

PS. jeg har ikke rigtig nogen præferencer ift. hvilke kurser der er tale om. Jeg er mest interesseret i hvad der søger ude i 'den virkelige verden'.
Avatar billede chalde Seniormester
01. april 2014 - 10:13 #1
Personligt ville jeg nok udelade kurser og køre self paced og nøjes med materiale og certifikater. Ofte er det kurserne der æder hele budgettet.
Men det afhænger naturligvis hvilken type person man er.
Avatar billede experten Nybegynder
01. april 2014 - 11:47 #2
Det er selvfølgelig også en idé.
Kan du anbefale nogen der tilbyder certificeringer?
Avatar billede experten Nybegynder
02. april 2014 - 09:31 #3
...
Avatar billede tiger_dk Mester
07. april 2014 - 09:58 #4
Har du iøvrigt set her http://www.eksperten.dk/kurser