Avatar billede AndreasRyen Nybegynder
01. april 2014 - 19:10 Der er 2 kommentarer

Skype med Bluetooth headset..

Hej Eksperten :)

Før i tiden sad jeg på skype med mit sony DR-BTN200 headset på samme computer med normal god kvalitet. Nu når jeg sidder på skype samme pc og headset er det ringe kvalitet lyden er dårlig. Når jeg høre andre tale til mig i skype er den anderledes..

Nogle der har en løsning på dette?

Jeg køre windows 7 home premium :)
Avatar billede puren Ekspert
03. april 2014 - 00:50 #1
der er ingen løsning... dit gamle sony headset har haft nogle andre lyd codex end dit nye

løsnings model 1: køb nyt headset
løsnings model 2: køb ny BT dongle til din computer

fælles for de 2 løsninger er at det ikke er sikkert at det vil forbedre lyden...
Avatar billede AndreasRyen Nybegynder
06. april 2014 - 13:44 #2
Jammen har kunne hører godt på headsettet før det må vel være en update eller noget?