Avatar billede Baltzerh Praktikant
03. april 2014 - 15:28 Der er 1 kommentar

Hjælp til bygge gaming pc

Hej alle sammen!

Jeg har læst og kigget i lang tid og har fundet nogle dele jeg synes kunne blive til en glimrende gaming pc uden at bruge alt for mange penge, jeg håber på at i måske kan komme med kritik hvis der er noget i mener kan få bedre billigere, jeg bygger den selv.

Processer: Intel Core i5-4670 3.4GHz til 1452 kr

Bundkort: MSI Z87-G43 til 724 kr

Ram: G.Skill Ripjaws DDR3 1600 til 595 kr (tænker på at om det er værd at tage 2133 mhz visionen er ikke sikker på om hvad man får ud af det koster 685 kr.)

Grafikkort: MSI N760 TF 2GD5/OC til 1715 kr

Alt købt hos computerslag.dk (hvis der findes billigere sted så link endeligt)

Resten har jeg allerede men bare så i er med

Strømforsyning: Corsair Tx750w

Harddisk: samsung 120gb ssd og seagate 1tb 7200

Kabinet har 3 kølere med massere af plads

Håber i kan hjælpe på vej, den bliver købt i næste uge
på forhånd tak for hjælpen

Mvh
Martin Baltzer
Avatar billede klavil Seniormester
14. april 2014 - 20:13 #1
Hej

Hvilken opløsning spiller du i?
Jeg ville umiddelbart vælge at burge lidt flere penge på en i7 CPU istedet, samt et GTX 770 men det kommer an på tegnebogen. Det er vel en merpris på 1000 kr ialt.