Avatar billede empty Nybegynder
07. april 2014 - 22:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobil skifter konstant mellem 3G og H+.

Min mobil skifter konstant mellem 3G og H+. Hvad er bedst, og kan man evt tvinge den til at blive på en af de to typer, i stedet for at skifte hele tiden?

Mobilen er en Motorola Moto G (understøtter ikke 4G).
Teleselskabet er Oister som bruger 3's netværk.
Avatar billede Blueeyez Mester
07. april 2014 - 23:21 #1
H+ er bedre end 3G, men bruges kun til data såvidt jeg kan læse mig til..
Avatar billede conz Juniormester
08. april 2014 - 16:55 #2
Det er rigtigt hvad #1 skriver. 3G er selve teknologien, som din telefon forbinder til masten med. Hvis telefonen skal bruge data, så skifter den radioen over på H+. Det er ikke noget du skal bekymre dig om, og bare lade telefonen gøre hvad den gør =)
Avatar billede empty Nybegynder
09. april 2014 - 00:32 #3
Jamen så er det jo det ;) Laver I nogle svar så I kan få point?
Avatar billede Blueeyez Mester
09. april 2014 - 00:38 #4
Svar herfra :-)
Avatar billede conz Juniormester
09. april 2014 - 06:30 #5
Pointene kan du bare give til Blueeyez.
Avatar billede empty Nybegynder
09. april 2014 - 16:39 #6
Underligt... Stillede Oister support samme spørgsmål og fik (OiSTER Kundeservice)
09 apr 16:21

Hej Massman

Tak for din henvendelse.

Det skyldes, at den roamer over på TDC's netværk. Dette skyldes, at 3 ikke dækker ordentligt der hvor du er.

Jeg håber, du har fået svar på din henvendelse.