Avatar billede pkc Nybegynder
09. april 2014 - 12:04 Der er 2 kommentarer

Formatere og vise udvalgte kolonner

Vi får et excel ark når vi downloader data fra E-conomic. Imidlertid er der en del af kolonnerne og data som vi ikke har brug for at se.

Er der en der kan hjælpe os med at automatisere det så vi ikke gang på gang skal sidde og redigere arket - men blot kan trykke "Vupti" og så har vi det stillet op som vi ønsker -
Avatar billede supertekst Ekspert
09. april 2014 - 13:21 #1
Det skulle nok kunne gøre med lidt VBA.
Du er velkommen at sende din fil + instruks
@-adresse under min profil.
Avatar billede pkc Nybegynder
09. april 2014 - 13:43 #2
Super - jeg har sendt en @