Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
12. april 2014 - 17:24 Der er 8 kommentarer

Forslag til hjemmesidenavn som laver hjemmesider

Hej Eksperter.

Jeg mangler forslag til et hjemmesidenavn og navn til det jeg skal til at lave. Jeg kan lave andres hjemmesider for dem, hvis de ikke har ret meget erfaring indenfor det også sælger jeg også hjemmesider.

Nogle forslag til et navn?
Det må helst ikke indeholde: "hjemmeside", æ, ø , å
Avatar billede Blueeyez Mester
12. april 2014 - 17:34 #1
Easyweborder.dk
Easyweb.dk
Orderweb.dk
Webbestil.dk
Bestilweb.dk
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
12. april 2014 - 17:38 #2
Tak! Spam mig gerne med mange flere, hvis du har nogle!
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2014 - 18:02 #3
pas på din stavekontrol - der er stor forskel på 'og så' og 'også'
Men hvad med webvisitkort.dk

Du laver hjemmesider, og sælger hjemmesider (det er jo logik for høns - du får penge for det). Det du mener er nok, at du sælger/registrerer domænenavn i forbindelse med at du laver side for kunde.
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
12. april 2014 - 18:05 #4
Claes57 jeg tror du har misforstået det, men det kan være mig som har skrevet forkert. Væk med det :)

Nogle forslag?
Avatar billede repox Seniormester
12. april 2014 - 20:22 #5
Tråden kører også her:
http://amino.dk/forums/t/227054.aspx
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
12. april 2014 - 20:43 #6
Hej Repox

Er der noget i vejen med den kører der eller er siger du det bare? :)
Avatar billede repox Seniormester
13. april 2014 - 08:14 #7
Det er almindelig kutyme at man afslutter sin tråd et sted før man starter en ny et andet sted.

Dette var til behagelig oplysning for de andre deltagende i tråden.
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
13. april 2014 - 15:21 #8
Det er jo mere for at få bedre svar :-)