Avatar billede Serhat16 Nybegynder
25. april 2014 - 12:11 Der er 4 kommentarer

Min pc fryser.

Min pc starter hurtigt op, og når jeg er på nettet, køre alt som det skal. Men så cirka efter 1 time, så fryser den lige pludselig. Hvad kan årsagen være til det?

Hilsen Serhat
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2014 - 12:52 #1
Jeg synes faktisk at inden du kommer for langt her, så bør du uddele point i de tråde hvor du har fået hjælp. Er hjælpen kun lagt i kommentar, så beder du om svar fra dem som har hjulpet dig.
Har du ikke fået en løsning, eller selv har fundet ud af problemet lægger du selv et svar og lukker tråden.
Du kan se dine spørgsmål inde under din profil under åbne spørgsmål.
25. april 2014 - 12:53 #2
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar / Stationær ?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2014 - 12:58 #3
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2014 - 22:29 #4
Helt enig med #1 Og for egen regning vil jeg tilføje, at Serhat16
opfører sig direkte tarveligt.