Avatar billede thule1945 Nybegynder
26. april 2014 - 09:21 Der er 2 løsninger

Problemer med at sende mail

Jeg bruger windows live mail som mit mail-program og det fungerer udmærket, men jeg har et problem når jeg sender til en bestemt adresse, så får jeg følgende svar

"Hi. This is the qmail-send program at mail1.surf-town.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

<postmaster@jsdesign.dk>:
user is over quota

Hvad er problemet? er det min PC eller modpartens der er problemet??

På forhånd tak
Avatar billede sky Nybegynder
26. april 2014 - 09:28 #1
Modtagers mailbox er fuld.
Avatar billede Minikai Nybegynder
26. april 2014 - 23:30 #2
Modtager har sikkert valgt, at når han tømmer sin post, lader han mailen ligge, så den kan hentes fra en anden PC. Derved har han fyldt sin dedikerede plads op. Han skal gå ind på sin konto via internettet og nedbringe mængden af post, så kan du sende til ham igen.