Avatar billede EmilThomsen Praktikant
26. april 2014 - 10:18 Der er 6 kommentarer

GTA V Sort Skærm

hej her for nylig havde jeg lånt GTA V fra på bibliotek
og hver gang jeg starter spillet så lige når jeg skal til at spille sår går der et halvt minut så bliver skærmen sort og så starter spillet op igen af sig selv og sådan fortsætter det men jeg har prøvet at sætte spillet på pause inden at spillet bliver sort og der sker ikke noget når jeg sætter det på pause men så når jeg starter spillet igen så bliver skærmen sort så for at sige det rent ud så bliver skærmen bliver sort

min konsol er en Xbox 360 konsol med 4GB så jeg har brugt et Xbox 360 USB stik til at installere det på og jeg har prøvet at afinstallere det men det virkede ikke Please hjælp
26. april 2014 - 14:53 #1
GTA 5 kræver minimum en 16GB USB for at installationen fungere - https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200188398-Grand-Theft-Auto-V-Xbox-360-Installation-Requirements

Jeg vil dog rekommandere at du anskaffer en Xbox 360 harddisk og installere begge DVDer, da det giver en bedre spille oplevelse (hurtigere loading, mm.)
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
27. april 2014 - 09:44 #2
Tak men der en anden ting jeg også lig kunne tænke at spørger om der står på xbox'en at spillet fylder 7.7 GB jeg ved godt at du har ret i at spillet fylder meget men jeg har et USB stik til xbox'en den er 16GB stor er det nok
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
27. april 2014 - 09:49 #3
hej lige præsis i dag har jeg lagt en video ud på youtube her er linket så kan i se hvad jeg mener https://www.youtube.com/watch?v=JwAbUZjWgHQ
27. april 2014 - 09:50 #4
En 16GB USB opfylder minimums kravet, så den skulle virke.
27. april 2014 - 10:02 #5
Problemet med den sorte skærm opstår, når GTA forsøger at cache ressourcer på USBet. Da USBet ikke er særligt stort og det meste af pladsen er brugt til de basale filer (installation pakken), så cracher spiller når USBet løber tør for plads.

GTA 5 bruger en ressource streaming til at dynamisk at loade indhold ind og ud af hukommelsen (RAM) og USBen fungere som en mellemled mellem DVDen og hukommelsen, da USB en har en hurtigere overførsels hastighed end DVD drevet.

Du vil dog opleve at spillet starter hurtigere, loader verden hurtigere, når du skifter mellem personerne går det hurtigere og at grafikken er bedre hvis du anskaffer en harddisk og installere begge DVDer.
Avatar billede EmilThomsen Praktikant
30. april 2014 - 16:57 #6
Tak jeg vil prøve at købe en hardisk til xbox'en og se om det virker