Avatar billede 383ci Nybegynder
26. april 2014 - 12:35 Der er 6 kommentarer

Fjerne skrivebeskyttelse

Hej

Jeg har en mappe jeg skal have skrivebeskyttelsen fjernet på. Jeg højreklikker og vælger "egeskaber" og fjerne markeringen.
Bekræfter det skal gælder den og undermapper.
Får at vide det kræver admin rettigheder at gøre det og fortsætter.
Maskinen beskriver den anvender indstillingerne.
MEN når jeg så går i mappen igen er den stadigt skrivebeskyttet.

Hvad går galt, og hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2014 - 12:51 #1
Prøv at lukke nogen af dine mange åbne spørgsmål, så er der sikkert nogen som vil hjælpe. http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/383ci
Avatar billede 383ci Nybegynder
26. april 2014 - 13:04 #2
Hmm, ja for må erkende jeg sgu har undret mig en smule over ingen viste noget om OpenVPN, så jeg må kæmpe videre selv. MEn omvent, så ender jeg jo med at vide noget, forhåentligt.
Når, fred med det. Jeg erkender jeg ikke viste jeg skulle lukke evt. spørgsmål, men det vil jeg selvfølgeligt gøre.
Skal jeg bare skrive et svar og lukke det?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2014 - 14:46 #3
Har du fået brugbar hjælp beder du om svar fra disse hjælpere.
Får du ingen svar tilbege på disse henvendelser på 2-3 dage, lægger du selv et svar og lukker.
Er der spørgsmål du slet ikke har fået tilbagemelding på og der ikke er løsning, lægger du selv et svar og lukker tråd.
Skriv en kort besked når du lukker tråd.
27. april 2014 - 08:14 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---

??? Point ude: 1.210) ???
Avatar billede 220661 Ekspert
27. april 2014 - 08:19 #5
Ser det nu kun som 440 point ude
Avatar billede 383ci Nybegynder
27. april 2014 - 14:44 #6
Jeg beklager jeg koger rundt. WIN7

Skal bruge det i forbindelse med at lave OpenVPN certifikater, men det er lykkes af meget omstændelig veje alligevel, men jeg ved ikke om de virker.
VPN forbindelsen gør i hvert fald ikke.