Avatar billede kasim615 Nybegynder
27. april 2014 - 00:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mobilskærm smadret :(

Hej. Jeg tabte min mobil -en LG G2 (D802)- og skærmen gik i stykker. Der er revner i glasset(kan dog ikke mærkes)og lidt over halvdelen af skærmens touch virker ikke. Jeg vil nu gerne bestille en skærm selv fra nettet da det ellers bliver alt for dyrt. Jeg overvejer at købe denne:

http://www.ebay.com/itm/Black-Digitizer-Touch-Lens-Glass-Screen-Replacement-For-LG-Optimus-G2-D802-/121283726358?pt=US_Cell_Phone_Replacement_Parts_Tools&hash=item1c3d12cc16

Men jeg er lidt usikker på om det kun er glasset der skal skiftes eller også et eller andet touch-system ?
Kan jeg nøjes med at købe denne og bare få den skiftet ?
Eller skal jeg købe andre dele også I så fald hvilke andre dele ?
27. april 2014 - 00:32 #1
Da touch delen er en del af skærmen, skulle det være nok at udskifte den del du har linket til på Ebay.
Avatar billede Watson Nybegynder
27. april 2014 - 21:16 #2
Hmm du løber en chance med at købe det i håb om at tro at det kun er det som skal skiftes ud. Da du ingen erfaring har en mobil og hvad den skal bruge samt skiftes, jamen så kan du på ingen måder vide det.
Avatar billede tim jay Juniormester
01. december 2016 - 10:30 #3
Min iphone lcd-skærm brudt, skal udskiftes, jeg fik hjælp på denne hjemmeside. Meget cool! http://ydtparts.com/product/apple/iphone/iphone-6-plus/apple-iphone-6-plus-lcd-screen-and-digitizer-assembly-with-frame-white