Avatar billede paynish Juniormester
29. april 2014 - 14:37 Der er 8 kommentarer

Batteridrevet højtaler(e)

Hej med jer:
Jeg skriver fordi jeg gerne vil købe et batteridrevet højttaler, måske 2 hvis de kan tilsluttes tilsammen.
Det skal være en højtaler som skal bruges til afspille musik fra sin tlf. eller Ipad. Vi skal have den ud til vores fodboldbane, en 11 mands, så vi kan høre lidt musik inden kampene starter, det er en amatørklub, så det dækker behovet fint.

Spørgsmålet til jer om I kan anbefale nogen batteridrevet højtalere? Og kan de tilsluttes tilsammen ved at købe 2?
Har selv en ION Block Rocker og den spiller lige lavt nok :(
Mvh:
Paynish
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2014 - 14:59 #1
Hvis du har adgang til USB-strøm (eks. en powerbank eller 12v batteri med 12v->USB) kan http://www.edbpriser.dk/pc-hoejttalere/fujitsu-soundsystem-ds-e2000-air-sort-id-4977407.aspx være en mulighed.

De har ikke indbygget strøm, men skal have strøm fra en USB-enhed. Til gengæld er de rimelig kraftige i forhold til størrelsen.
Avatar billede paynish Juniormester
29. april 2014 - 15:05 #2
Søger noget der er meget kraftigere, jeg skrev at jeg havde en Ion Block Rocker og det lige lavt nok. Det gør ikke det koster en smule
Avatar billede claes57 Ekspert
29. april 2014 - 15:15 #3
Byg selv løsning. En autoradio med Bluetooth, alm autohøjttalersæt, et autobatteri (dem til både er lidt bedre til det brug). Alt monteres i en kasse/legevogn. Bør kunne laves for ca 1500kr.
Avatar billede paynish Juniormester
29. april 2014 - 15:25 #4
Jeg vil meget gerne købe det færdigtlavet, det skulle jeg selvfølgelig have skrevet :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. april 2014 - 15:27 #5
Fair nok - anede ikke hvad en "Ion Block Rocker" var for en fætter, men jeg kan se den er et enkelt nummer større end de linkede højttalere :-)

Så har jeg ingen idé - så er vi jo ovre i noget festival-agtigt, og der kender jeg kun til selvbyg. Eller hvad med en JVC Boomblaster? (http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/mikroanlag-og-mini-stereoanlag/RVNB90B/jvc-cd-afspiller-boombox-rv-nb90b) - ved ikke om den er kraftigere end din eksisterende kasse, men sikkert ikke...
Avatar billede store-morten Ekspert
29. april 2014 - 15:31 #6
Avatar billede paynish Juniormester
06. maj 2014 - 12:32 #7
Verdensklasse store-morten :)
Det var lige dét jeg ledte efter, TAK :)
Avatar billede store-morten Ekspert
06. maj 2014 - 16:18 #8
Velbekomme :-)