Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
30. april 2014 - 21:31 Der er 4 kommentarer

Fjernsupport service kommercielt

Hej eksperter jeg søger en kommerciel fjernsupport service. Den skal være nem på kundesiden, og den skal være billig.
mvh. Jacob Nielsen
Avatar billede kurtba Ekspert
01. maj 2014 - 00:01 #1
Hvad er billigt? Teamviewer til ca. 3.500 kr.
Den er særdeles nem på kundesiden. Jeg har brugt den til selv de største umuliusser med hensyn til edb og alle kan man guide til at starte en fjernstyring, hvis ikke man har været så smart, at  man i forvejen har lagt klient programmet på deres pc.
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
01. maj 2014 - 07:06 #2
Ja teamveiwer  et en god løsning, men jeg tænker om der er noget billigere i sammen stil?.
Mvh.
Avatar billede kurtba Ekspert
02. maj 2014 - 00:18 #3
Her er nogle forslag, som jeg personligt ikke kender nærmere - udover teamviewer.
http://pcsupport.about.com/od/remote-access/tp/free-remote-access-software.htm
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
02. maj 2014 - 17:28 #4
Dem tager jeg lige et kig på :-)