Avatar billede kalaharikid Nybegynder
02. maj 2014 - 15:11 Der er 1 løsning

Toggle funktion howler.js

Hej, jeg er lidt grøn udi JavaScript, prøver efter bedste beskub at bruge howler.js audio web api http://goldfirestudios.com/blog/104/howler.js-Modern-Web-Audio-Javascript-Library til at afspille lyde på et website..

Det går nogenlunde fint med at få lyden i gang, men jeg vil gerne have en toggle funktion på, så man kan standse alle igangværende lyde og starte en anden lyd på samme side evt. Der bliver også skiftet et stykke grafik når lyden spiller. Det her er hvad jeg har indtil videre:
function playSound(lydkilde,grafik) {
document.getElementById(grafik).src = "graphics/Lydikon-tandpleje_over-on.png";
var sound = new Howl({
  urls: ['lyd/' + lydkilde],
  autoplay: true,
  loop: false,
  volume: 1.0,

  onend: function() {
    //alert('Finished!');
    document.getElementById(grafik).src = "graphics/Lydikon_tandpleje_neutral.png";

  }
});

}

Så en stop lyd / start lyd toggle er det jeg drømmer om :-)
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
05. maj 2014 - 12:42 #1
Ok, for enkelte interesserede kan jeg røbe at jeg skiftede til : http://www.schillmania.com/projects/soundmanager2/ og nu er det hele blevet meget nemmere ..