Avatar billede stevenjensen Praktikant
02. maj 2014 - 22:57 Der er 6 kommentarer

Valg af bærbar

Budget 4000 kroner.

Skal kunne bruges til studie og fritid (office, internet, film, musik mm.)

Har haft HP de sidste par gange men deres bærbarer er elendige. Pris og kvalitet hænger i hvert fald ikke sammen. Hælder til Lenovo, men hvilken ved jeg ikke.

Jeg har overvejet at finde en på www.refurb.dk da noget siger mig jeg får mest for mine penge. Kom med et bud på den bedste maskine.

Det er vigtigt for mig, at det er noget som holder og noget som er pålideligt de næste par år.
Avatar billede Blueeyez Mester
03. maj 2014 - 00:19 #1
Datamarked.dk
Avatar billede klavil Seniormester
03. maj 2014 - 00:22 #2
Det er altid svært at give råd til hvilken model du skal ellerskal ikke vælge. Jeg har haft Acer som jeg har været glad for og det samme med HP. Jeg har stadig HPen i huset men bruges ikke så meget.
Jeg har nu en Lenovo som jeg generelt er tilfreds med. Når den skal startes op første gang, så er der ikke alle de "skide" programmer som er med til HP og Acer.
Jeg faldt over den her i Elgiganten, som på nettet får nogle rimelig gode anmeldelser. Fordelen er Touchskærmen som du her kan bruge alene eller med tastatur og så er den inden for dit budget :)
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE59385195/lenovo-ideapad-flex-15-barbar-computer#tab-specs

Nuved jeg jo ikke hvilken størrelse skærm du ønsker, men Asus laver også nogle gode bærbare på 13,3" til omkring 4500 kr.
Avatar billede klavil Seniormester
03. maj 2014 - 00:29 #3
Denne her er med 13,3" og SSD harddisk. dvs du får en hurtig indlæsning. Det er Samsung og den har også fået gode anmeldelser: http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/SANP905S3GK04/samsung-ativ-book-9-lite-13-3-barbar-computer-sort
Avatar billede klavil Seniormester
03. maj 2014 - 16:50 #4
DE har faktisk den Lenovo i Elgiganten til 2990 kr fra torsdag til søndag imorgen. godt nok max 250 stk men måske kunne du være heldig.
Avatar billede stevenjensen Praktikant
04. maj 2014 - 12:34 #5
Jeg prøver lige at tjekke det tilbud der snakkes om.

Er der ingen som mener jeg kan finde noget af værdi på www.refurb.dk?

Det er blevet en princip sag at jeg ikke køber HP mere. Samsung er jeg godt nok heller ikke fan af. Min søster har en bærbar der fra hun har givet en 6-7000kr for og det er da godt nok det værste bras.
Avatar billede Larsen Praktikant
25. oktober 2022 - 20:39 #6
Jeg ved ikke om det for sent. jeg har før købt en brugt pc ved www.fleshop.dk og det spillet max pcen var god, servicen var god. alt spillet bare.