Avatar billede mart4663 Nybegynder
03. maj 2014 - 09:28 Der er 8 kommentarer

Sikkerhedsprogram

Hej

Er der nogen der har et godt råd med hensyn til hvilket gratis sikkerhedsprogram der er til windows 8?

Det skal være gratis, og ikke en prøveversion vil gerne have et der holder "evigt"

MvH
Martin
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2014 - 09:52 #1
Jeg bruger selv Avast:
http://www.avast.com/da-dk/

Men AVg og Avira i deres frie udgaver kunne også være et valg.
Men det er en smagssag hvad man vælger.

Jeg ville så måske tilføje et ekstra program ved siden af til at hjælpe antivirusprogrammet.
Malwarebytes antimalware er en god partner sammen med AV programmet til at holde ubudne gæster fra computeren.
Og til en lille pris for en licens der varer evigt, er det en god investering.
http://e-gear.dk/malwarebytes-anti-malware-pro.html
Avatar billede mart4663 Nybegynder
03. maj 2014 - 10:12 #2
Tak, Jeg tror jeg vil prøve Avast og Avira og se hvilken jeg føler er bedst.

Tak igen :D
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2014 - 11:16 #3
Velbekomme. Husk kun 1 antivirusprogam installeret på computeren ad gangen.
Avatar billede mart4663 Nybegynder
03. maj 2014 - 11:46 #4
Jaja det ved ;) men vil prøve dem i et par dage hver :)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2014 - 11:51 #5
Lyder som en god plan :-)
Avatar billede mart4663 Nybegynder
03. maj 2014 - 11:55 #6
Tak igen, hvis du vil have point så send et svar ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2014 - 12:00 #7
Velbekomme.
Kommer senere hvis du mener min hjælp har været brugbar:-)
Så lige denne test her, hvor Avira klarede sig godt. Formoder dog at disse programmer er batalings versioner:
http://www.computerworld.dk/art/230721/stortest-her-er-de-bedste-antivirus-programmer-netop-nu
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2014 - 14:05 #8
Er enig med #1. Avast er uden tvivl et af de bedste gratis programmer, og Malwarebyte skal man ikke snyde sig selv for.
Vil så lige foreslå en anden firewall end den der ligger i windows.
Bruger selv denne på 8.1 http://www.softpedia.com/get/Security/Firewall/Online-Armor-Free.shtml