Avatar billede Hhan Nybegynder
04. maj 2014 - 15:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Iphone 4s vil ikke tænde/lade

Min Iphone 4S vil pludselig ikke tænde/lade. Forhistorien er, at den var blevet helt afladet, da jeg så mente, at nu burde den være ladet op, ville den ikke tænde.

Når jeg "tænder" på tænd/sluk knappen oppe i øverste højre hjørne. Da vises der på "strømbjælken", at der ikke er strøm på (helt rød i venstreside), nedenunder "strømlynnet" og så nedenunder igen et "strømstik", men mere kan jeg ikke få til at ske.

Jeg har prøvet at tilslutte iphonen til computeren, men det er ligesom iphonen også her er helt død.

Er der nogen forslag til, hvad jeg kan gøre både for at kunne få den til at fungere igen, men også om det kan betale sig at reparerer den.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
04. maj 2014 - 16:33 #1
Du kan søge på Google efter forslag til det
Men jeg har haft det med min GS3 der skulle man prøve at sætte strømkabel på og tænde for strøm (i væggen) derefter holde homeknap og tænd/sluk knapperne nede samtidig indtil der viste sig noget, det kan være fordi din mobil er så afladet at den end ikke kan vise at den lader
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. maj 2014 - 19:55 #2
Er du kommet længere
Avatar billede Hhan Nybegynder
06. maj 2014 - 22:29 #3
Ja, det er jeg.

Jeg havde googlede udfordringen før, at jeg skrev herinde. Men pludselig kom jeg til at tænke over at lade-symbolet ikke plejede at være der, når jeg kiggede efter ladeniveau.

Jeg er lidt flov over at indrømme det, men telefonen fejlede slet ikkke noget, det var ladekablet.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
07. maj 2014 - 00:18 #4
ok super godt at få tingene igang igen :-)
Avatar billede Hhan Nybegynder
07. maj 2014 - 07:28 #5
Ja, man bliver ret afhængig af en sådan og jeg synes ikke, at jeg havde råd til at købe en ny.
Avatar billede Hhan Nybegynder
07. maj 2014 - 07:35 #6
Kan jeg få dig til at oprette et svar, således at jeg kan give dig point, således jeg kan få spørgsmålet lukket.Tak fordi du tid til at svare på lille udfordring.