Avatar billede Pansho Praktikant
04. maj 2014 - 16:20 Der er 11 kommentarer

Ang. musemarkøer i Windos7

Et nyt forsøg: Ang. faste musemarkøer i Windows7 (står opført som Cursors) Jeg har forsøgt forsøgt osv. at slette en del af dem uden det lykkes - Besked Du skal havde Trustedinstaller tilladelse.
Hvor finder jeg Trusted? - For i min søgning på nettet kan man åbenbart deaktiver den (Men hvor i Windows7?)
Kom så med løsningen - Tak.
Hilsen
Acn
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2014 - 19:40 #1
Der er et program her der hedder WinOwnership som måske kan hjælpe dig  http://www.youtube.com/watch?v=Drxmg6QVp3I
Downloadlink i bemærkninger.
PS Kender ikke selv programmet, og har ikke afprøvet det.
Avatar billede Pansho Praktikant
05. maj 2014 - 19:48 #2
Tak for fremsendte forslag.
Jeg download programmet osv.
Der er nok masser af muligheder men, der var ikke noget om markører. Der kommer andre programmer frem på min Google søgning.
Men uden der var et freeware program som kunne løse problemet.
Men der kommer vel en dag hvor det lykkes. Jeg vil prøve hos Microsoft.
Huilsen
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
09. maj 2014 - 17:27 #4
Jeg har gennemgået program opsætningen, som umiddelbart lyder nemt. Dog har jeg pt. ikke formået at komme igennem projektet.
Men en dag lykkes det vel.
Hvis og hvis du kommer i tanke eller finder et tilsvarende program, så er jeg modtagelig.
Tak, og fortsat god sommer.
Vh.
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
25. maj 2014 - 11:15 #5
Jeg har downloadet programmet.
Jeg håber på en løsning.
tak.
Vh.acn
Avatar billede Pansho Praktikant
06. juni 2014 - 15:29 #6
Tak for dit svar. Har prøvet det men uden resultat.
Hilsen
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
06. juli 2014 - 19:25 #7
Tak
Avatar billede Pansho Praktikant
29. juli 2014 - 17:19 #8
Tak for det svar. Har prøvet men uden resultat.
Hilsen
acn
Avatar billede Pansho Praktikant
04. september 2014 - 16:35 #9
Tak for fremsendte
Avatar billede Pansho Praktikant
12. januar 2016 - 01:40 #10
ok
Avatar billede Pansho Praktikant
12. januar 2016 - 01:43 #11
Tak