Avatar billede zentral Nybegynder
05. maj 2014 - 12:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mails havner i SPAM

Jeg hoster en masse domæner for mine kunder, men mit Mail setup er begyndt at drille en hel del.
Jeg bruger GratisDNS.dk, og har en Windows 2012 Server,
installeret med MailEnable V8

Jeg hoster kun almindelig små websites med almindelige mails
og 4 webshops som sender ordre bekræftelser osv.

Jeg kan se dette via SenderScore.org
http://brandcuts.architection.dk/mail.jpg

Håber jeg ka finde en som ved den masse om sådan noget, jeg ka leje da jeg ik har det helt store forstand på det.
Avatar billede zentral Nybegynder
05. maj 2014 - 13:27 #1
En af mine kunder har fået denne, som jeg ikke helt forstår ?

MailEnable Message could not be delivered to some recipients.
The following recipient(s) could not be reached

Recipient [SMTPt*********]
Reason Remote SMTP Server Returned 550 5.7.1 ****** Recipient address rejected Rejected based on IP reputation list.
05. maj 2014 - 22:40 #2
IP adressen er blevet blacklisted.

Du kan prøve at slå IP adressen op på http://mxtoolbox.com/, for at finde ud af hvilken liste der har blokeret din IP.

Blacklisting kan ske af mange årsager, sender stor mængde mail (kan opfattes som spam, brug af dynamisk IP....
Avatar billede zentral Nybegynder
06. maj 2014 - 09:06 #3
lukker