Avatar billede joakimhjensen Nybegynder
06. maj 2014 - 00:34 Der er 6 kommentarer

Hvorfor præstere min computer så ringe?

Hej

MIn PC præstere ikke ret godt i nogle spil, og har ingen ide hvorfor. Har prøvet med den nyeste, og nogle ældre drivers til grafik kortet.

Specs:

i7 930 2.8 GHz (boost til 3,06 GHz)
evga geforce gtx 560 Ti 1GB
6GB Ram
win 7 64 bit

computer kører imellem 20-60 fps i CSGO med alt sat ned på low

Nogle der har nogle idèer til hvad dette kan skyldes?

/Joakim
Avatar billede klavil Seniormester
06. maj 2014 - 12:33 #1
Det er altid svært at sige.
Har den gjort det hele tiden?
ER det i alle spil, og hvilke spil?
Hvilken opløsning kører du i?
Læs lige denne tråd omkring CSGO, måske kan det hjælpe dig i selve spillet, hvis du har det slået til der skrives om.
http://www.hltv.org/forum/502344-csgo-fps-low-nvdia-gtx-650-ti-read-please
Avatar billede joakimhjensen Nybegynder
06. maj 2014 - 14:42 #2
den har ført kørt 40-60 fps i battlefield 3, med høje settings.
det er i alle spil.
1600x900

Prøver lige at læse den der tråd igennem :)
Avatar billede klavil Seniormester
06. maj 2014 - 17:55 #3
Har du installeret nogle programmer. Kan du ikke prøve at se under jobliste, hvilke programmer der kører, for det kunne tyde på at der er noget der kører i baggrunden når du spiller og derfor den lave ydelse?
Prøv at hente det her program. Vælg avancered installering og sørg for at fjerne fluebenene i de tilføjelsesprogrammer den vil installere.
Kør en scan for at se om det kan hjælpe: http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.html
Gå ind under programmer og funktioner i kontrolpanel og se om der er nogle programmer du ikke kender eller nogle der er mystiske og evt afinstallere dem.
Avatar billede kibasnowpaw Nybegynder
07. maj 2014 - 19:19 #4
det kan være mange forskælige ting her er en liste hvad du kan prøve

1.tjekke af alle driver er den nyste version

2.ryd op på Pc'en med CCleaner *lad vær med af brug *ASC* Advanced System Care vis du ikke kender til det da den kan lukke for ting du faktisk bruger Fx. vis du deler ting over nette eller flytter fra en computer til en anden er sket for mig flere gange af den har lukke for det*

3. tjek af din temp's på CPU eller GPU ikke kommer over 70C.nå du spiller da det også kan få din pc til af køre langsomme PS. prøv af set din CPU clock på standart se om det gør en forskel
Avatar billede joakimhjensen Nybegynder
10. maj 2014 - 18:15 #5
opgraderede til windows 8, og problemet er nu løst.

kommer sjældent under 200 fps nu :)
Avatar billede klavil Seniormester
10. maj 2014 - 22:01 #6
det var da godt :)