Avatar billede bruun91 Nybegynder
08. maj 2014 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværkskort

Hej folkens!

Jeg har det problem, at min computer har svært ved at forbinde til ting på internettet som f.eks: Battle.net, Steam eller bare en helt aldmindelig google søgning skal man også bruge et par forsøg på. Det er startet for et par dage siden. Og andre computere på samme nætværk har ikke dette problem. Jeg ved ikke om det er et nyt netværkskort jeg skal ud og have fat i(og i så fald, hvilket jeg skal have fat i). Eller om Det er noget malware af en art.

- Bruun91.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2014 - 15:19 #1
Jeg har også fået problemer med Firefox og Chrome. Købte et udmærket netkort (kabel) til 200 kr. Det hjalp bare intet.
Det er kommet efter, at jeg har opgraderet til windows 8.1, men det har måske slet intet med det at gøre?
Jeg har gennemsøgt computeren med:
Malware byte-Supersntispyware-ADWcleaner og Kaspersky antivirus, men intet blev fundet.
Det er meget sjældent, at netværkskortet ryger.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. maj 2014 - 16:09 #2
Har du prøvet at genstarte din router, med alle de enheder der skal bruge netværket tændt, og klart til at koble på?
Avatar billede bruun91 Nybegynder
08. maj 2014 - 16:19 #3
Jeg er lidt pinligt berørt over at må indrømme at det ser ud til at have løst problemet. :P smid et svar så får du point.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. maj 2014 - 16:22 #4
Det behøver du da ikke være pinligt berørt af. Det er det jeg altid selv gør hvis nettet bøvler, og det løser som regel de fleste problemer