Avatar billede t-master Nybegynder
09. maj 2014 - 19:55 Der er 2 kommentarer

PC vil ikke kendes ved Garmin Forerunner 305

Hej.

Min PC vil lege pludselig ikke kendes ved mit Garmin Forerunner 305 GPS-ur. Garmins USB-drivere og Garmin Communicator er installeret og afínstalleret flere gange i et forsøg på at afhjælpe fejlen. Før i tiden genkendte PCen uret når man tilsluttede det via USB, men nu sker der ingenting, eller uret  begynder at lade men ellers ingen kommunikation. En kammerat har haft uret med hjemme og afprøve på hans PC og der virkede det fint. Nogen der har nogen ideer??
Avatar billede kurt54 Ekspert
09. maj 2014 - 22:01 #1
Jeg var ude for det samme og googlede på problemet. Nogle havde haft det og løst det ved at lukke noget samsungmobiltelefon programvare ned. Jeg prøvede at lukke mit sonr xperia software ned og det løste mit problem. den type software startes ofte op ved boot og ligger med ikon nede ved siden af uret.
Avatar billede Knud Praktikant
03. juli 2018 - 13:33 #2
mit garmin-ur Forerunner 305 vil pludselig ikke synkronisere - når jeg forsøger, så lukker den både mus og tastatur ned på min MacOS
hvem kan hjælpe