Avatar billede keld66 Juniormester
12. maj 2014 - 12:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd efter at have formateret HD.

Har geninstalleret en gammel backup af WIN XP SP2 på en ældre stationær HP PC.
Jeg kan nu ikke få lyd på den. Jeg kan huske, at da jeg købte WIN XP var der et tillæg på cden, som skulle bruges til at installerer lyddriver eller sådan noget. Har mistet originalen, så derfor kan jeg ikke geninstalere driveren så jeg kan få lyd på dyret igen.
Nogen der kan hjælpe mig at henvise til hvad jeg kan gøre.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2014 - 14:43 #1
slimdrivers tager hardware-id på dine dele i maskinen, og finder drivere ud fra det.
http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html
som vanligt - læs billeder igennem under installation, så du ikke får slam med.
Slimdrivers skal måske køres flere gange (til den skriver 100% opdateret).
Avatar billede keld66 Juniormester
12. maj 2014 - 18:18 #2
Jeg mener nu noget jeg kan gemme på en cd til fremtiden. Mit net er ikke altid stabilt
Avatar billede claes57 Ekspert
12. maj 2014 - 18:36 #3
ok - hent og kør speccy http://www.piriform.com/speccy
Når du kører det vil det starte på siden med 'summary' og her kan du se navn på motherboard, graphics og audio.
Skriv ned, og send herind - så kan link til drivere findes, og du kan hente og gemme dem som du vil.
Avatar billede keld66 Juniormester
22. maj 2014 - 22:21 #4
claes57. Dit tip virkede. Gør brug af din ret til de 60 point ved at skrive et svar
Avatar billede claes57 Ekspert
23. maj 2014 - 07:13 #5
Takker, men bare luk selv
Avatar billede keld66 Juniormester
23. maj 2014 - 15:13 #6
takker