Avatar billede anri Novice
14. maj 2014 - 16:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Freelance udvikler med MVC erfaring

Hej.

JEg er på jagt efter en freelance programmør til et projekt af foreløbigt et halvt års varighed (2-3 dage om ugen).

Du skal være erfaren i web-programmering og helst have udviklet projekter i MVC før.

Stabilitet og grundighed er et must.

Drop mig gerne en besked, så kontakter jeg dig og hører nærmere.
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2014 - 23:21 #1
Hej Anri

Jeg har en god kammerat du skal prøve at tage kontakt til, du kan fange ham via info@forceit.dk

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede anri Novice
23. maj 2014 - 21:15 #2
Jeg fandt en iblandt de freelancere jeg kender i forvejen.