Avatar billede A-J Nybegynder
18. maj 2014 - 22:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nummerering af statements, der samles i en oversigt

Hej, håber I kan hjælpe mig.

I Word 2010 er jeg i gang med at lave et dokument, hvor jeg i dokumentet laver en række delkonklusioner. Det jeg gerne vil med disse delkonklusioner er følgende:

a) Hver delkonklusion skal have en "overskrift" der f.eks. er "Delkonklusion 1.1", hvor teksten er fast, nummeret før punktum er kapitelnummeret og nummeret efter punktum er et løbenummer (for hvert kapitel).

b) Et sted i dokumentet vil jeg gerne have en automatisk oversigt over alle delkonklusioner. Denne oversigt skal indeholde teksten "Delkonklusion 1.1" samt selve delkonklusionen (og evt. sidenr.).

Jeg er ingen word-haj, så håber på hjælp.

Hilsen

A-J
Avatar billede finb Ekspert
26. juni 2014 - 13:23 #1
Kan du vba ?
Avatar billede A-J Nybegynder
19. juli 2014 - 16:46 #2
Lukkes...