Avatar billede Lucasthk Praktikant
23. maj 2014 - 22:54 Der er 3 kommentarer

Er det her en god computer? skal game på den :)

Super hurtig og samtidig stille gamer! Du vil kunne spille ALLE de nyeste spil som f.eks. Battlefield 4, Call of Duty Ghost og Titanfall på ultra med 8-core cpu, ddr3 ram og det aller-bedste:
Det meget kraftige Gigabyte HD7970 GHz edition grafikkort med 3 ddr5 ram! Noget af det kraftigste! Understøtter Mantle så fuld fart på i f.eks. Bf4, WoW og en lang række fremtidige spil herunder næste Crysis.
Maskinen er rigeligt kraftig til også at trække de nyeste spil på mere end 1 skærm. Også perfekt til video- og lydproduktion.
Udelukkende bygget af kvalitetsdele fra A-Z i et super lækkert Cooler Master GAMER kabinet med sidevindue og rigtig god plads til udvidelser, ekstra stille blæsere, stor Cooler Master køler, bundkort med alle tænkelige udgange og opgraderingsmuligheder inkl. 2 stk x16 pci-express, USB 3.0, s-ata 3.0,firewire, e-sata, osv. Så top-performance nu og rigtigt gode muligheder for fremtidige opgraderinger.
Den er nybygget og står 100% som ny i original emballage. Klar til brug med Windows 7, alle drivere og antivirus.

8 GB RAM
Model Monster 8 Core gamer
Processor 4 GHZ
Harddisk 500 gb
Avatar billede rasmuserdk Nybegynder
24. maj 2014 - 10:58 #1
Den ser fed ud :-) giv lige et link til hvor du fandt den
Avatar billede Slater Ekspert
24. maj 2014 - 14:01 #2
Den er faktisk ret god, ja. Går ud fra, det er denne: http://www.dba.dk/selvbyg-monster-8-core/id-1007854804/

Harddisken slår mig som lidt underligt lille i forhold til resten, men det er jo kun bekvemmelighed. Det er en god computer - især til den pris.
24. maj 2014 - 14:37 #3
Hvem har produceret resten af hardwaren og hvilke modeler er det?

Der er kun oplyst kabinet og grafikkort producent.