Avatar billede PrOz Nybegynder
26. maj 2014 - 15:01 Der er 1 løsning

WD My Passport Essential 500Gb

Halløj.

Jeg har købt en Passport Essential, samt en ASUS "N56DY" Bærbar.
Indtil for nylig virkede Harddisken som den skulle, men efter jeg har købt den nye bærbar, har jeg ikke haft andet end problemer med HDD.
Jeg kan mærke den starter, nogle gange siger Windows, den ikke kan genkende USB enheden, andre gange registeres den overhoved ikke, heller ikke i computer administration. Jeg har hentet de nyeste Firmware og software og prøvet at opdater drivers via den vej, men den registeres ikke, jeg har også fjernet USB driverne i enhedshåndtering.

Jeg har haft HDD'en ude af sin CASE, der står det er en S-ATA men det er ikke et stik jeg kender, der er 10 nålehoveder på den ene side, et USB 3 tilslutning i midten ca, og 2 nålehoveder på den anden side.

Nogle der ved hvad for kabel den benytter?
Nogle der har nogle løsninger/ideer til HDD'en??

På forhånd tak.
Avatar billede PrOz Nybegynder
24. august 2014 - 12:42 #1
ÅBENBART Ikke :)