Avatar billede Chrintz Praktikant
27. maj 2014 - 14:33 Der er 3 kommentarer

Tandrem og tandhjul til motoriseret DSLR kamera slider.

Jeg skal til at bygge en motriseret slider til mit DSLR kamera. I den forbindelse skal jeg bruge en tandrem på 1,5 - meter i længde og 5-15 mm i bredte, eller ca der omkring. Jeg har bare ikke kunne finde nogen steder hvor de sælger tandremme til andet end biler.

Nogen der har en idé om hvor jeg kan finde sådan en?

Jeg skal lave et gearings system så jeg kan regulere hastigheden på kamera bevægelsen, men har også svært ved at finde butikker hvor de sælger små plastik/metal tandhjul?

Et peg i retningen af sådan en ville også være super!! (jeg bor i københavn).
Avatar billede finb Ekspert
27. maj 2014 - 16:35 #1
Robot-teknik, servomotorer, tandteknik.
Plastik: modelfabrikken
Mange fabrikker laver efter mål,
men dyrt.
Reservedele til video og vhs, finmekanik.
Brinck.dk
Avatar billede Chrintz Praktikant
31. maj 2014 - 23:41 #2
Fedt, tak!
Ved du (andre) hvor man kan købe "u groove wheels" i danmark jeg kan kun finde dem på engelsk fx. her http://www.camonwheels.com/?p=977 men ikke i danmark. Er det fordi det heder noget andet end u rille hjul eller hvordan?
Avatar billede Chrintz Praktikant
15. december 2014 - 13:54 #3
Poster du ikke som svar, så kan jeg give dig point?