Avatar billede amsxae Nybegynder
29. maj 2014 - 14:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjernsupport? Anbefalinger

Hejsa.

Kan i anbefale et godt fjernsupport program, brugervenligt, simpelt og kraftigt?

Jeg er langt fra en ekspert på området, men klarer mig nu meget godt. I hvert fald nok til at jeg kan hjælpe venner og familie med diverse computer problemer. Tit handler det bare om lidt spyware, en fejl, eller andre småting.

Men da familien nu er spredt ud over det danske land, har jeg brug for en nemmere løsning. Derfor tænkte jeg straks: Fjernsupport!

Så kan i anbefale et godt program?

- Nemt at installere / Setup
- Brugervenligt
- Gode funktioner
- Gerne dansk
(Så min de lidt ældre i familien kan følge med)

Mit system er Win7, og det skal primært fungere med andre win7. Dog har jeg en onkel der stadig kører XP.

Håber at høre fra jer.
Jeg har mange point, og det haster lidt. Så der er 200 på højkant! ;)

Mvh. Anders
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2014 - 14:06 #1
Teamviewer
Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
29. maj 2014 - 14:32 #2
Som Blueeyez siger TW men det koster penge hvis det er noget du skal tjene penge på. Vi er begyndt at bruge Googles Fjernsupport som ligger på Google Plus det har vi haft stort succes med også vores kunder finder det nemt at bruge
Avatar billede amsxae Nybegynder
29. maj 2014 - 14:35 #3
Tak til jer begge, kigger lige på det.

Jeg skal ikke tjene penge på det, det er bare nemmere løsning. Primært så jeg hurtigt kan hjælpe, så de kan komme videre. Som sagt inden for familien og tætte venner. :)
Avatar billede Ankerbanker Nybegynder
29. maj 2014 - 14:36 #4
så er teamviewer helt sikker mest optimalt :)
Avatar billede amsxae Nybegynder
29. maj 2014 - 15:10 #5
Jeg har undersøgt det, og Teamviewer er den software der bedst passer til mig. Jeg siger tak til jer begge, men det var "Blueeyez" der forslog teamviewer først - Så du får point. ;)

Igen mange tak for hjælpen, forsat god sommer!

Mvh. Anders
Avatar billede amsxae Nybegynder
29. maj 2014 - 15:11 #6
@Blueeyez - Gider du lave et svar, så jeg kan give point?

Mvh. Anders
Avatar billede Blueeyez Mester
29. maj 2014 - 16:05 #7
Får du her :-)
Avatar billede amsxae Nybegynder
29. maj 2014 - 16:35 #8
Sådan, tak for hjælpen ;)