Avatar billede hyha Nybegynder
29. maj 2014 - 15:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logning af hvad installer foretager sig på computeren

Hej

Jeg havde engang for nogle år siden et program, der kunne logge hvad der skete på computeren når jeg installerede et program. Både som almindelige filer, men også muligt at sammenligne registreringsdatabasen før og efter.

Jeg har nu prøvet at google på det i nogen tid, men det er vist ud over mine evner at finde noget der kan løse opgaven.

Er der nogen her der har et forslag til sådanne et program?
Avatar billede hyha Nybegynder
29. maj 2014 - 15:38 #1
Btw, det er en .exe der skal installeres, og ikke en msi
Avatar billede hyha Nybegynder
29. maj 2014 - 16:43 #3
Ahh, super. Havde helt glemt Process monitor. Den er vist fin til det jeg skal bruge :)

Smider du et svar?
Avatar billede chalde Seniormester
29. maj 2014 - 16:58 #4
En god klassiker.
Bare behold point :)
Avatar billede hyha Nybegynder
29. maj 2014 - 17:01 #5
Ok, det gør jeg så. Men mange tak for hjælpen.