Avatar billede madtex Nybegynder
01. juni 2014 - 14:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ukash IGEN

Hej Igen
Jeg har lige fået den igen på en låne computer der kører på Window XP professionel skal jeg gøre det samme som sidst og kører Malwarebytes anti-malware.
Jeg har stadig ikke forstand på det
Avatar billede madtex Nybegynder
01. juni 2014 - 14:51 #1
Jeg har problemer med at komme på fejltilstand eller den stil, hvad kan man så gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juni 2014 - 20:15 #2
Formoder du får blue screen når du forsøger det.
Så skal du rense den med en live cd til formålet.
Vil så sige du skal bruge option 3 i dette link:
http://malwaretips.com/blogs/remove-police-trojan/
Avatar billede kurtba Ekspert
02. juni 2014 - 00:40 #3
Den plejer jeg at fjerne ved at boote til kommandoprompt.
Så skriver jeg
rstrui.exe
Efter et kort øjeblik starter systemgendannelse og så vælger man at gendanne til et tidspunkt før ukash kom ind.
Herefter er man kørende igen.
Avatar billede f-arn Guru
08. juni 2014 - 23:25 #4
Den plejer jeg at fjerne ved at boote til kommandoprompt.
Så skriver jeg
rstrui.exe
Efter et kort øjeblik starter systemgendannelse og så vælger man at gendanne til et tidspunkt før ukash kom ind.
Herefter er man kørende igen.

På en XP?
Avatar billede kurtba Ekspert
08. juni 2014 - 23:39 #5
Også på en xp.
Avatar billede kurtba Ekspert
08. juni 2014 - 23:40 #6
Gad vide hvor spørgeren i øvrigt er blevet af. Ikke meget respons.
Avatar billede f-arn Guru
09. juni 2014 - 11:50 #7
@kurtba

Det du skriver virker kun på Vista og nyere.

På en XP skriver du dette ->

C:\windows\system32\restore\rstrui.exe
Avatar billede kurtba Ekspert
10. juni 2014 - 00:20 #8
Tja, nu er det efterhånden et stykke tid siden jeg sidst lavede en med xp, så jeg kan ikke lægge hovedet på blokkken og sige, at jeg kunne nøjes med at skrive rstrui.exe i stedet for hele stien.
Umiddelbart synes jeg bare ikke, at jeg plejer at skrive stien.
Har ikke lige en pc, jeg kan teste med, men det har du vel gjort.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juni 2014 - 16:10 #9
Avatar billede madtex Nybegynder
28. juni 2014 - 13:09 #10
Hej Jeg har besluttet at kassere Pcén Så tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juni 2014 - 14:24 #11
Velbekomme. At kassere den pga en virus er det ikke lidt drastisk?
Den er måske alligevel udtjent (=gammel)?
Hvis der er XP på den kunne du jo evt prøve at køre Linux Mint på den. Kører selv dette på en 8 år gammel pc, og den kører rigtigt godt med dette system.
http://www.linuxmint.com/download.php
Dette system er gratis, og indeholder at det man normalt har brug for i en pc til almindelig arbejdsbrug.
Avatar billede madtex Nybegynder
13. juli 2014 - 14:40 #12
Ja den var gammel og det er ikke til at redde.
Så derfor er den kassere.