Avatar billede Nice09 Nybegynder
01. juni 2014 - 16:31 Der er 4 kommentarer

Kan ikke huske kode

Hej!

Jeg har lige fundet min gamle computer frem idag. Problemet med den er at jeg ikke rigtigt lige kan huske min gamle kode :( Det har været lang tid siden jeg brugte den sidst! :/

Det er en Windows 7 HP G62-B36 jeg har.

Hvordan kan jeg skaffe min gamle kode frem eller bypasse koden?

HJÆLP!!! :(

Tusinde tak på forhånd :)
Avatar billede nopsen Ekspert
01. juni 2014 - 18:12 #2
ups det er dette link du skal bruge, scroll ned til punktet Vejledning til Password Resetter

http://vislo.dk/glemt-windows-adgangskode/
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juni 2014 - 20:26 #3
Så må vi håbe det ikke er en bios adgangskode kode der er tale om?
Avatar billede Nice09 Nybegynder
01. juni 2014 - 20:44 #4
Tak for hjælpen, imorgen vil jeg se om det virker :)