Avatar billede raziel Nybegynder
06. juni 2014 - 19:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til ezw-rt50 tranciver

Hej Eksperter,
Jeg har resterne af et BDV-600L Sony Home theater. Desværre kun højtalene og subwoofer. Nu er jeg dog så "heldig" at højtalerne er forbundet til subwoferen den at den normalt er forbundet trådløst til selve blueray afspilleren.
Så mit spørgsmål er, kan jeg på en eller anden måde udnytte den tranciver i subwoferen? Så jeg evt. kan bruge den til min PC.

Tranciveren er som jeg skrev i overskriften en Sony EZW-RT50

Tænkte om man kunne købe en dongle eller lig. og sende et sinal trådløst.

Pfh. tak
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. juni 2014 - 14:38 #1
Eneste farbare vej vil være at skrælle modparten til den fra BluRay-afspilleren og bygge de småting omkring den, den måtte mangle som strømforsyning og evt. niveautilpasning.
Avatar billede raziel Nybegynder
07. juni 2014 - 15:42 #2
Ok. Hvis jeg havde lidt mere forstand på elektronik, kunne jeg nok finde på at gøre det.

Smider du et svar. Der er jo nok ikke så meget andet at gøre end hvad du har forslået.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. juni 2014 - 15:58 #3
Det er heller ikke sikkert, at delene i BluRay-afspilleren er til at få isoleret fra resten. Når man søger på systemet på nettet, er der sjovt nok masser af enheder til den anden ende af systemet, dog fandt jeg en forstærker med modulet i på eBay, men det er det tætteste, jeg kunne komme noget færdigt til dig.
Avatar billede raziel Nybegynder
09. juni 2014 - 18:37 #4
Du har vel ikke linket i din historik. Til eBay forstærkeren?