Avatar billede kimer82 Novice
07. juni 2014 - 17:12 Der er 4 kommentarer

mere strøm til usb porten

jeg vil prøve at spille pc med ps3 controlleren. men den vil ikke lade i pcen. alle 4 pører blinker bare 2 gange rødt og så er det slukket. det vil lade på 2 andre pcer. dog ville den kun lade i et bestemt usb port i den ene pc.
så vil formode der ikke kommer nok strøm til usb porten. kan man sætte strømen op på usb porten eller tjekke om der kommer nok strøm igennem den.

min pc er en asus f75vc med windows 8.1
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juni 2014 - 20:36 #1
lige til asus er der en mulighed
http://download.cnet.com/ASUS-Ai-Charger/3000-2094_4-75823885.html
det er et program, der ændre load på usbporte fra 500mv til 1000mv - og så kan alle apples ienheder oplades den vej. Og det er nok også nok til dit ps3-håndtag.
Avatar billede kimer82 Novice
07. juni 2014 - 22:42 #2
det hjalp ikke. dog har jeg fundet ud af den vil lade i windows 7 og 8. men den vil ikke lade controlleren i windows 8.1. så der må være noget indstilling på 8.1 ellers virker det bare ikke på den.
men kan ikke finde andre der har samme problem
Avatar billede kimer82 Novice
07. juni 2014 - 22:45 #3
hmm det burde virke på windows 8.1 for det gjorde det hos en ven. så det må være noget i windows 8.1 på denne der skal indstilles
Avatar billede claes57 Ekspert
08. juni 2014 - 10:14 #4
det er så ikke en driver - der er ingen til usb/bundkort på http://support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=F75VC&p=3&s=412